Friday, June 22, 2012

#loblob kembali

semalam tidur pukul 2 pagi.
sebab surf internet carik loblob.
sebab merata dah aku pegi petshop,memanjang xde jenis loblob ni.sangat RARE!
sekali kat internet ade lak orang nak jual.
dekat dengan area aku pulak kan.
s0,aku decide nak usha dulu.
petang tadi usha.beli dari mamat Cina ni.
memang pembela hamster.pencinta haiwan.
belakang kete dia ade 2 sangkar,roda n macam2 stuff hamster lain.
die offer aku RM50 untuk 3 loblob dan satu sangkar sebesar akuarium fullset roda+tangki air.
murah beb!serius.aku bukan taknak.
tapi mak aku macam tak suke aku bela.
so,aku pon cakap aku nak beli 2 ekor je.
dapatlah mereka dengan harga RM 25.
yeah.still murah.kat kedai kompem tak dapat.hehe.
and here they are.
*loblob lama xkan dilupakan.sentiasa segar dalam ingatan.

welcome to my life new LOBLOB!


*loblob adalah nama manja dan singkatan kepada Roborovski.

2 comments:

  1. haha. diaorang comel, diaorang adorable. macam chikybellamy (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.thanx.i'll take that as a compliment.haha

      Delete