Tuesday, June 12, 2012

semoga dipelihara Tuhan.

petang semalam.
dapat berita ayah seorang member aku meninggal.
then malam semalam kami pergi ziarah rumah dia.
dia tenang je.luaran la.dalaman kami tak tahu.
Al-Fatihah untuk arwah ayah Al-Ikhtiaruddin.

Ya Allah.
aku mohon Kau panjangkanlah umur kedua ibu bapaku.
sampai mereka dapat melihat aku dan adik-adikku berjaya.
dan aku dan adik-adikku dapat membalas jasa mereka dengan kejayaan kami.
sihatkanlah tubuh badan mereka.
Kau murahkanlah rezeki mereka Ya Allah.
berkatilah hidup mereka.
kasihanilah mereka sebagaimana mereka mengasihani kami sewaktu kami kecil.
sesungguhnya hanya kepada-Mu tempat kami meminta.amin.

katalis untuk aku mengecapi kejayaan

1 comment:

  1. moga ayah beliau ditempatkan, ditempat orang2 yang beriman :)

    ReplyDelete