Sunday, March 11, 2012

#great weekend

assalamualaikum.
salam sejahtera semua orang :)
lama tak update beloggg.
takdela bz mane pon rasenye.haha
kali ni nak cite pasal hujung minggu aku kali ni.

ari sabtu iaitu semalam acap member aku ajak pegi rumah lecturer law aku,sir wan/abang wan.
bukan ajak saje-saje ok.
sebenarnya kitorang nak meeting pasa satu event yang akan diadakan untuk bebudak kelas law kitorang.
then petang tu lepas asar bertolak ke Pekan,rumah ayah abg wan.
aku,apis,qayum,acap naik kereta dia.Gen 2.
lagi satu kete dipandu oleh din,iqmal,idzhar.mah hafiz.
semua lelaki sebab abg wan kate deal ngn pempuan ni payah.haha
sebelum bertolak lagi dia dah cakap,kat umah nanti tggl masak je.pehhh
perut aku pon mmg da lapa da time tu

smpi kat rumah ayah dia,kitorg g solat kat masjid
then balik lepas tu masak2.abg wan yang masak.
kitorg yg duduk atas umah ni amek bau.pehhh.bau je dah sedap.
haha.then dinner makan la sardin masak kicap,ikan patin goreng,sayur campur masak sos tiram,telur dadar.
dia masak nasi 10 pot!haha.habis bakkk hanggg.licin dengan lauk2 semua.haha

pastu dalam pukul 11 kitorang meeting.
meeting jap je pon.dalam 10minit.then pause jap ngn benda2 lagha.haha
keje gelak je.then dalam pukul 12 kitorang keluar pegi ump@city.
makan burger depan riverfront.bawak tiakr siap.picnic.beli 4 botol besar twister dekat 7 eleven.
kelas kau jahhhh.haha.kau adaaa?
then balik semua membungkang.

pagi tadi bangun pukul 10.30.haha
pegi lunch dekat permatang badak.nasi campur.sedap gila.haha.
pastu singgah jaya gading niat dia nak beli shaving cream.
nampak lak gerai cendol.pe lagi.haha.kikis lagi! :D
then dalam pukul 2 petang tadi sampai UMP.
ape yang seronoknya,satu sen pon xkeluar untuk semua ni.haha
best x?sempoi gile abg wan tuh,
masak pandai,sempoi,klaka.mesra ngn student.memang enjoy r.haha
"a great weekend!thanx sir wan!"

lupa bawak kamera.xde gambar.aku pon menyesal :(

2 comments: